Lördag Redigerad

Hej Raffe.
I dag är det lördag och vaknade av att Thomas ringde hade lite och prata om. Men det var ju tur att han ringde efter nio så jag fick lite sovmorgon :). Men nu känner jag mig surig igen. Jag måste hitta på något nu så jag inte deppar ihop.

I dag har jag slitit som ett djur för att få det fint här hemma så jag känner mig lite mör. Duschade Mollan och så i dag och efter det så storstädade jag badrummet. Sen har jag fixat middagen som står i ugnen.
När jag fixade middagen så hände en sak som jag inte förstår ännu. Det är väl lika bra. För det kommer inte att gå rädda. Jag tar mycket skit, men inte all skit.

Till middag i dag blir det kyckling i grädde och hasselbackspotatis. Det har varit många bud här hemma i dag. Men till sist fastnade jag för det här. Wok kanske jag kan i morgon.

Nu har jag kollat färdigt på filmen som gick på sexan. skall jag sätta mig och surfa på datorn.
Den var lite läskig. Börjar man kolla på en rysare där det innehåller spöken å så, så skall man se färdigt på den innan man somnar. Annars kan man inte somna. Tro mig.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0