Lördag.

Hej Raffe.
I dag är det lördag och jag har inte gjort något vettigt alls i dag. Jag har bara varit ut med Molly i dag och ätit frukost. Sen har jag bara suttit och spelat data.
I dag är det en dag ifrån min 36 års dag. Och eftersom jag fyller på en söndag så tänkte jag hitta på något kul i dag.
Håkan och jag skall gå på China Tai Garden och sen skall vi spela biljard och dricka b-vitamin. Det skall bli så mysigt. Hoppas min älskling kvicknar till före så vi kan höras före innen jag går ut. För hon skulle höra av sig när hon vakna.

I dag har jag en fruktansvärt träningsvärk i magen. Den sträcker sig ända upp under rebenen. Och det mest konstiga är att jag vet inte vad jag har gjort för speciellt för att få den.

Sandra kom i dag och hälsade på Håkan. Det var trevligt. Hon har varkligen blivit en stor tjej. 
I morgon kväll kommer Laijla och Christer förbi och fikar. Önskar att min fina hade kunnat varit med också. Men nu är läget som det är. Och det är inte mycket att göra åt.

Nu skall jag gå ut och ta en lång promenad i vårvädret med Smollan. Skriver kanske mer sen eller inte.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0