Fredag.

Hej Raffe.
Äntligen fredag. Och jag är helt slut som människa. Men bra mår jag.
Jag har gjort allt jobbigt när jag kom hem från jobbet och tänker inte göra något tråkigt och jobbigt alls i helgen.
I kväll blev jag klar med min vänlista på FB. Det är några namn som jag har tagit bort. Även lagt till några :).
Nu skall jag bara anpassa den som dom flesta har gjort. Jag kan ju inte avvika från mängden. Min tanke med fb är att det jag visar av min fb vill jag också se på mina fb vänners sida. Men många har så så olika värderingar om FB. Och det måste man få ha. Men då får man räkna med att bli behandlad som man behandlar eller också faller man bort från vänlistan.

I dag till middag blev det ugnstekt kyckling och hemmagjord klyftpotatis. Det var väldans gott.
Jag pratade med Håkan i kväll och vi kom in på samtalsämnet fest. Han hade tydligen lite kalas i kväll vart han nu var. Tror han var vid Annelie. Jag berättade att Malin var ut i kväll också. Okej sa han. Men varför går inte du ut då fråga han.
Ja jag har ju Bella. Ser inte så snyggt ut att gå ut på krogen då. Har inte lust att sitta uppe på soc igen.
Sen måste jag ha pengarna som jag har kvar till djuren så dom får mat i nästa vecka. Malin skall betala maten för Tristan, men jag lägger ut så länge så för hon över sen.
Okej sa han. Men dricka löser sig sa han och berättade hur mycket han hade :).
Han skulle komma hem i morgon och byta kläder så skulle vi prata om utgång då.
Jag skulle vilja gå ut inne i stan. Det var hur länge sen som helst. Så eftersom han är så givmild och vill bjuda så kan vi åka till stan och gå ut.

Thomas och jag chattade en stund förut om SF. Fanns vissa saker som jag inte alls blev förvånad över. I morgon kommer Thomas över och då skall vi slå hopp oss funderar vi på. Vi skulle bli starka tillsammans där ute. Kul skall det bli.
Nu skall jag gå och lägga mig på soffan och titta på tv. För jag orkar inte skriva mer nu. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0