Måndag

Hej Raffe.
I dag är det första dagen på semestern. Inte för att jag tagit det lungt. Jag har fixat badplatsen och klippt alla gräsmattor.
Så nu är det fint till midsommar.
Medan jag jobbade å slet så låg Stina på bryggan och lapade sol. Hon har fått bra med sol idag. Det är tur att jag har After Sun med mig så hon får smörja in sig sen.
Till middag blev det korv och vita bönor och så hade vi kyckling till. Det var gott med mat efter en lång arbetsdag.
Känns som jag är på väg att få mer träningsvärk än vad jag har :s.
När jag fixade stranden så passade jag på att fixa mask till fisket ikväll. Jag har fixat en hederlig metrev till Stina istället för metspö. Hon sa att hon skall fiska med den när vi åker iväg. Det skall bli mysigt.

I morgon skall jag fixa bryggan så jag kan lägga mig längre in med båten så så jag ligger skyddad. Annars blir det ganska lungt i morgon. E så glad att jag träffat min nya vän Stina. Hon är en fin vän. Lätt å prata med och humor har hon. Och det gillar jag!
Ikväll har jag lovat Stina massage. Jag berättade att jag har masserat mycket och får lätt abstenens om jag inte får massera. Hon sa snabbt att jag får massera henne haha.

Ikväll när vi fiskat skall vi spela plump och dricka vin och äta godis. Det är mysfaktor. Nu skall jag sätta fart med disken så vi kommer iväg å fiskar. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0