Torsdag natt.

Hej Raffe. Skall snart gå lägga mig. Skall jobba förmiddag i morgon, därför vill jag gå lägga mig nu så inte jag är död i morgon.
I morgon efter jobbet skall jag åka och handla lite grann. Sen skall jag hem å packa. Och sen är det landet som gäller. Jag får sällskap ut till torpet den här helgen. Det skall bli kul.
Vi har pratat om att spela plump i helgen. Kommer ihåg när jag och Malin var ihop. Då lärde hon mig och spela plump. Hon lärde mig en massa. Det glömmer man inte. Saknar faktiskt dom stunderna.
Men det skall bli skönt att komma ut i morgon eftermiddag. Det skall bli kul å se hur mycket det har växt i landet. Laijla sa att allt som jag planterat har kommit upp. Så jag får väl börja med att gallra lite :)

I helgen så kommer jag inte skriva i den här bloggen. Då kommer jag att skriva i bloggen på fiskesidan som finns på Haninge-Sajt. Eftersom det inte går att skriva i den här bloggen från min mobil. Jag tycker det är så förbannat sjukt att inte blogg.se kan fixa till det. Det är en stor sajt, men dom kan inte fixa till så det går att skriva på bloggen från en android telefon. Det är så  dom får stora tummen att peka neråt.

Nu skall jag lägga mig att skriva vad som skall inhandlas och det som skall tas med ut till landet i morgon. Sen är det dags att blunda och drömma sig in i min egna lilla värd. Ha det bäst alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0