Torsdag kväll.

Hej Raffe. Dagen före midsommarafton. I dag var nog varmaste dagen på torpet i år. 25 grader i skuggan var det.
Jag har inte gjort många knop i dag. Vi har fiskat största delen av dagen och så har jag solat och plaskat i vattnet. Med andra ord njutit av semestern.
Jag saknar min fina jättemycket. Hon skall jobba i morgon. Jag tycker hon är jätteduktig som orkar och vill jobba en midsommarafton.
Till middag i dag blev der pasta med köttfärssås och så hade vi en burk ravioli i bolognese sås som bi rörde ner i pastan med köttfärssåsen. Det var jättegott. Och så hade vi majs till.

I morgonbitti åker jag hem för att handla det sista för midsommarafton. Jag har satt klockan på riktning kl 07.30. Så kan jag hänga på låset när dom öppnar, så jag kommer ut fort igen på torpet.
Nu skall jag sova. Jag är jättetrött. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0