Torsdag.

Hej Raffe.
I dag har det varit en lite smått stressig dag. och när jag kom hem från jobbet så la jag mig en stund på sängen. Det börjar bli en vana nu efter jobbet. Det är så skönt att bara lägga sig ner och varva ner.
 
Efter vilostunden fick jag nya krafter. Jag städade hela lägenheten och lagade middag på samma gång. Så¨Bella och jag avnjöt den tillsammans. Till middag blev det makaroner och köttfärssås.
Efter maten begav vi oss ner till Häringe. Vi strövade om kring i skogen i ett par timmar och kollade efter kantareller. Men det blidde inga alls. Men vi stötte på ett riktigt fint smultronställe.
Å jösses vad gott det var med smultron. När vi plockat så satt vi oss och avnjöt dom och kollade på utsikten över båtklubben. Asså det var så fint och så varmt och skönt. Man känner att högsommarvärmen är på väg.
Vi avslutade våran fina kväll ute med att åkta till affären och köpte en varsin glass. Det var mys.
Nu skall jag skriva lite i den privata dagboksbloggen om vad Thomas har kommit fram till. Sen har jag annat å göra. Så skriver i morgon kväll ute från torpet. Hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0