Tisdagen den 26 mars.

Hej Raffe. Idag är jag äckligt trött. Känner verkligen alla krämpor från topp till tå just nu. Jag känner mig inte i form riktigt. Lätt irriterad och tjurig känns det som. Mycket beror på vädret. Nu är bloggen lösenordsskyddad ett tag fram över för vissa. Orkar inte med folk som skall förstöra å så. I dag blir det grillkorv och pommestill middag. Det är rätt så gott.
När jag slutade jobbet så åkte jag hem å böt om. Sen åkte jag ner till båtplatsen för att ösa båten. Det var inte alls mycket vatten i den som det var i går. Efter det gasade jag till filmkedjan ihanigne för att lämna tillbaka filmerna vi hyrde i helgen.

I kväll skall jag betala räkningarna också. Och efter det skall vi iväg på en fika. Nu skall jag röka, sedan börja med maten. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0