Tisdag kväll.

Hej Raffe.
Asså. kvällarna går aldeles för fort. Jag tycker inte jag hinner med något alls.
Jag har packat det jag köpte i dag i torpetväskan. Det var en ny gasol och lampolja å lite sånt där. Jag håller på att bunkra upp inför nästan hela nästa vecka. Och så har jag satt bilbatteriet på laddning så jag kan ladda telefonen ute på landet. Det går inte så mycket batteri nu mera när man är på landet. Eftersom jag inte messar lika mycket som förut. Men Bilbatteriet kommer att hålla hela veckan :)

Till middag idag blev det paj och sallad och bröd. Det var smarrigt.
Paj med sallad.
Och till efterrätt blev det jordgubbar med vispgrädde.
Jordgubbar med vispgrädde.

I går när jag var på Jula så köpte jag nya flytvästar. Så om någon bekant skall med så får den ta min gamla flytväst. Eventuellt så får jag sällis ute på torpet nästa vecka när jag är barnfri. Det blir mysigt.

Asså. Fattar inte att jag kan få såna förhårdnader på hälarna. Så när jag höll på i duschen så passade jag på att raspa hälarna. Så nu är dom lena som babyfötter :D.
Skall fixa lite mer med packningen nu eftersom jag går på semester nästa vecka. Och det blir  lite mer packning än vanligt. Jag längtar så efter lite ledigt. Sen kunde det ju ha varit lite roligare om det inte fuckat till sig med allt. Men antar att det är livets gång och att jag måste acceptera och gå vidare.
Resan jag hade fixat har jag sålt till Thomas. Jag kände att jag hade ingen lust att åka. Jag vill ut på landet i stället.
En skansentripp kanske det eventuellt blir av någon dag nästa vecka. Det ser jag fram emot väldigt mycket. För förra åtet blev det fan ingen skansen för Min del. Men i år skall vi gå.
Nu skiter jag i det här för ikväll. Sov gott alla som smygläser min blogg :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0