Tisdag eftermiddag.

Hej Raffe.
Nu orkar jag inte städa något mer. Skall fortsätta i morgon. Skall jobba om en timme. I dag känns det inte lika kul att åka till jobbet när det är så här fint väder ute. Nu skulle man ha tagit fram gillen igentligen och grillat lite gott. och bara softat. Men softa äre det minsta jag har gjort i dag. Hoppas det är lungt på jobbet så man inte är död när man kommer hem.

Till middag blir det pannbiff med stekt lök och potatis. Det lär smaka när jag är på jobbet. För jag är hur hungrig som helst. Bellan kom till mig efterskolan för hon har tydligen inget att göra hos Jenny. Så hon får väl va här till Jenny kommer hem från Jobbet.

Nu skall jag byta om och sen åka och jobba. Längtar som sjutton tills jag kommer hem :).
Det finns stunder i ens liv som är helt under bara :))
Hörs senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0