Tisdag eftermiddag.

Hej Raffe. E lite trött. Har varit en relativt lugn dag på jobbet i dag förutom att brandlarmet gick. Det var en som körde ner en sprinkler i taket på e-området. Det blidde lixom massor med vatten. Jag frågade underhåll hur mycket det rörde sig om och det var några tusen liter vatten. Snacka om att det blev mycket förstört.
Men annars har det gått bra på jobbet.

Efter jobbet så åkte jag runt lite i Haninge. Jag tog mig en shopingtur i dag. Men jag fann inte något speciellt.
Köpte paj i dag så i dag blir det ost&skink paj och köttfärspaj och sallad och vitlöksbaugette.
Inhandlade dom på ica maxi. Det är sånna här stora pajer. Det skall bli väldans gott.

I kväll skall jag hålla på med lite egenvård. E i behov av det känner jag. Efter det skall jag lägga mig på soffan tillsammans med Bella och äta jordgubbar och grädde.
Skriver mer sen. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0