Söndag.

Hej Raffe. Började söndagen med en ordentlig sovmorgon. Sen blev det mysfrukost med kokt ägg och smörgås och kaffe och lite mannagrynsgröt.
Efter frukosten så tvättade jag upp en maskin med tvätt och sen diskade upp. Känner mig väldigt duktig för en söndag.

När vi slappat lite begav vi oss till Port 73. Tänkte att det var läge att inhandla lite examenskläder till Bellan. Det blev en jättefin klänning och en jättefin bolero till. Och på fötterna får ett par jättefina skor. Notan hamnade på strax under tusenlappen. Jag tycker det var bra pris för allt. Och Blellan blev nöjd också Så allt är bara possitivt :).
Jag var bra sugen på att gå in och köpa mig en ny dator i dag.  Det var bra pris och lite mordärnare än den jag har nu.
Men jag bet mig själv i läppen och gick där ifrån.

I dag till middag blir det lite rester som vi har i kylen. Så jag skall bara koka lite pasta och steka lite lök. Sen blanda ihop allt och slå gräddsås över. Det blir som gräddstuvad pasta. Det blir smarrigt.

Nu skall jag bygga lite hemsida. Skriver mer sen. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0