Söndag kväll.

Hej Raffe.
Middagen är intagen och disken är diskad och nu snart skall jag duscha.
Till middag blev det så kallat rester som jag gjorde till gräddstuvad pastarätt.
I den fanns det köttbullar, backon, broccolli, fläskkarré, gul lök och pasta snäckor och gräddsås från gårdagen.
köttbullar, backon, broccolli, fläskkarré, gul lök och pasta snäckor och gräddsås från gårdagen.
Ser kanske inte så apptitligt ut. Men det var så gott att man bara ville ha mer fastän man var mätt som höll på att spricka. Så det här kommer vi göra flera gånger.

Jag sitter och knåpar med en hemsida. Det är så svårt att få det perfekt som jag vill. Hela tiden kommer jag på nya saker när jag har kommit en bit på vägen och då är det bara att börja om att bygga från början. Det kommer att va en administrativ sida så jag kan sköta min hemsida från vilken dator som helst och så skall jag kunna sköta min hemsida via mobilen. Det är ett stort projekt. Men det kommer att bli bra.

I morgon börjar jag jobba eftermiddag fram till torsdag. Fredag jobbar jag normal tid. Det betyder att jag kommer att få sovmorgon hela veckan.
Jag längtar till i morgon. Då kommer mitt paket på posten tror jag. Ser verkligen fram emot det.
Det här inlägget blir inte längre än så här. Jag skall gå och ha det skönt i duschen ett tag. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0