Söndag

Hej Raffe. Vilken dag. Åkte hem i går kväll för att Bella skulle på kollo i dag på morgonen. Det var tur att vi åkte då. Hade vi åkte i morse här ifrån så hade vi blivit blöta. Strax efter två i dag hämtade jag Stina i brandbergen. Och klockan 3 ringer Bella och frågar vem som skall hämta henne. Det var Jenny som skulle hämta henne. Men hon fuckade till det så jag fick hämta henne.

Jag köpte en ny grill i dag.
Vi testade den ikväll. Men innan jag fick ihop den. Jag höll på i ett par timmar. Den var i mollekyldelar haha.
Medan jag fixade middag så gick Stina runt å kollade. Hon tycker allt är så vackert här.
Till middag blev det etrecote med potatissallad, sparris och lite majs. Och som picken över i:et så delade vi på en hummer. Och till maten hade vi öl och vin till. Det var smarrigt som sjutton.

Nu skall vi fixa lite. Sen skall vi spela kort. Å efter det sova. Skriver mer i morrn. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0