Packat

Packat & Klart.
Har packat nu till landet i morrn. Drar så fort jag slutar jobba i morrn.
Asså. Det finns vissa saker som gör mig uppretad och surig. Jag är en sån tror jag som bygger upp småsaker inom mig så det blir en stor sak. Nu i kväll hände det en liten sak och den saken tog jag väldigt illa vid mig.
E kanske inte lönt att skriva om det här. Så det får bli privata bloggen.
 
Asså det skall bli så skönt att åka ut på landet och slippa allt skit runt omkring en för ett tag. Vet inte riktigt när jag kommer hem därifrån. Men det kvittar väl. Jag är barnfri nästa vecka och jag har semester. Så jag kommer att ta dagen som den kommer. 
Nu orkar jag inte skriva mer här.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0