Onsdag.

Hej Raffe. "Denna dagen ett liv" I dag har jag jobbat, jobbat och åter jobbat. När jag kom hem så bytte jag om och gick å handlade middag. När jag kom hem så skickade jag in maten i ugnen och sen började tvätta. Och jag tog fram damsugan och dammsög hela kvarten. Nu är snart maten klar och vi skall äta. Sen blir det mer städa. Tänkte hinna med allt idag och köra sista handlingen i morrn och på fredag bär det av ut på landet.

Jag skall avinstallera några spel på min mobil. Bland annat Scramble. Det är ingen som accepterar inbjudan till nytt spel. Antar att dom inte gillar spelet längre. Men man kan ju tacka nej till inbjudan. Sen skall jag avinstalera Army sniper. Det är inget kul och sen skall jag avinstallera Opus som inte heller är kuligt. Här om kvällen installerade jag kik. Det är nog det bästa kommunikationsprogramet jag vet. Men nog om det.

Jag känner saknad av en viss person :(. Nu har jag inte tid att skriva. Skriver väl mer sen.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0