Onsdag kväll.

Hej Raffe.
Vilken slappardag i dag. Jag har inte gjort speciellt mycket i dag. Jag körde Bellan till Östnora för hon skulle segla i dag med scouterna i dag. Sen har jag suttit och byggt på hemsidan och suttit och snackat på msn.

Till middag blev det entricote med pommes och broccolli. Smarrigt.
entricote med pommes och broccolli

Jag skrev på fb förut om att det finns saker i livet som jag skulle vilja ha ogjort. Det skulle finnas en multifjärrkontroll så man kunde spola tillbaka en bit i livet. Så behövde man inte må så piss som man gör.
Jag syftade på alla skulder man har. En gång i livet blev jag helt skuldfri. Jag skulle vilja bli det igen och inom kort kommer jag att bli det. Men frågan e hur framtiden ser ut då. Kommer jag att bo i ett fritidshus nära havet, eller kommer jag att bo inne i stan eller skall jag köpa nylägenhet eller skall jag hyra. Frågan går nog inte att få besvarad. Vet bara att jag kommer att bli skuldfri snart.

Nu skall jag ut i spåret en stund och sen skall jag avverka några kilometer med cyckeln.
Ha det gott alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0