Onsdag kväll.

Hej Raffe. Nu är jag äntligen på väg att bli klar med städningen. Avslutade nyss disken. Så nu tar jag resten i morgon. innan vi åker å handlar. Sen efter middagen skall vi i väg direkt.
 
Vi var över till syrran efter middagen. Bella skulle klippa sig. Hon blev så fin min prinsessa.
Asså det känns som folk tycker jag gnäller när folk frågar mig hur jag mår. Det är bara en känsla som sagt. 
Skall börja med att säga att allt är tipptopp istället, så slipper jag få den känslan. Jag får inte den känslan hos alla, men en del. Fast igentligen mår jag piss typ.
Jag vet att det kommer att gå över i sinom tid.
En kompis till mig sa att jag behöver träffa en ny tjej för att komma över en sorts tröskel. En kontakt annons är ett bra alternativ sa hon. Hon och jag satt och snackade via fb innan jag diskade. Jag är så glad för hennes skull. Hon har sagt upp sig från jobbet och börjat jobba med det hon vill jobba med. Det hon har utbildning för. Hon har varit i huset i många år. E så glad att ha vänner som henne som ställer upp. Sånna vänner vänner växer inte på träd.

I morgon är det skolavslutning också. Asså. Min prinsessa har blivit så stor. Satt och kollade på foton då hon gick i 6 års verksamheten. Asså jag miss den tiden väl. Det känns inte som det var skitlänge sen. Men det är det.
Nu skall jag surfa rund bland lite videoklipp å mysa. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0