Onsdag kväll.

Hej Raffe.
Ligger i sängen nu. Har plockat fram godispåsen och satt på radion och ligger och kopplar av.
I kväll känner jag mig som världens lyckligaste man. Min andra hälft och jag har blivit ett igen. Och att min klump i magen skulle försvinna hade jag ingen aning om i går när jag var här ute på landet.
Men i dag när jag ligger här och skriver så har jag ingen klump i magen längre. Nu har jag pirr i magen av kärlek. Jag älskar verkligen min fina Så mycket. Hon betyder Så mycket för mig.

När jag kom ut hit igen på eftermiddagen så var jag hungrig. Jag hade med mig kebab med bröd som jag hade köpt igår när jag köpte pizza. Det var jättegott.
I kväll har jag fiskat och fick ett par stora abborrar. Så jag saltade in dem ikväll och i morgon skall jag lägga dom i röken. Så i morgon blir det rökt abborre till lunch. Det är smarrigt
Asså. Jag är sjukt irriterad på rådjuren här ute. Dom har ätit av alla blad på jordgubbsplantorna så det finns bara själkar kvar på plantorna. Jävla djur.
I morgon skall Laijla och jag slå vass. Det kommer att bli så bra när det är färdigt. Sen skall vi åka runt på llika ställen å fiska. Det är kuligt.
Nu skall jag lösa lite korsord innan jag somnar. Hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0