Nationaldagen

Hej Raffe.
Idag är det nationaldag. Och Bellan skall på nationaldagssegling med scouterna.
Hon kommer hit vid halv tio och då skall jag köra henne till Östnora. Dom skall segla från 10 - 15.  och så skall dom ha matsäck med sig. Asså, hoppas hon får jättekul i dag.

Annars blir det bara lungt i dag. När jag kommer hem från Östnora så skall jag sätta mig och fortsätta bygga på min hemsida. Den börjar ta form nu och för varje steg jag tar mig fram så blir jag riktigt nöjd. Jag har fått expressen att publicera nyheter på hemsidan. Och då är det något som sköts med automatik.
Skulle vilja grilla i dag. Men har ingen att umgås med i dag så jag får sitta och hitta på något för mig själv.

Jo. Jag skall fortsätta städa lite i dag. Jag skall ta tag i skrivbordet. Jag skall gå igenom min pappershög och sätta in papper som skall sparas i pärmarna. Det är något som behövs.

Skriver mer sen kanske. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0