Midsommarafton

Hej Raffe.
Då var det midsommar igen. Började med att sätta klockan på ringning klockan halv åtta i morse. Skulle åka in till fastlandet å köpa den sista midsommar middagen. Det blåste apa på sjön. Men jag tog mig oskadd fram och tillbaka.
På eftermiddagen åt vi sillmiddag och lite annat eftersom alla inte äter sill. Det var jättegott.
Till efterrätt åt vi jordgubbar med vispgrädde. Sen byggde vi en läger eld i viken där vi grillade senare. Så vi åt och drack gott och lyssnade på musik. Det var jättetrevligt. Gud vad jag saknade min underbaraste i kväll. Hade verkligen velat fira midsommarafton med henne. Men ville jobba istället. Hon är duktig.

Jag får se om jag åker hem lördag eller söndag. Jag har inte bestämt mig än. Jag kan ju lika gärna vara här som jag är hemma. Hade min fina velat ses så hade jag åkt hem i morrn. Men eftersom hon sa att hon inte visste om hon skulle jobba eller inte så går det inte att planera något. För är det så att hon och jag säger att vi skall ses i morrn och jag åker hem. Så ringer jobbet in henne så sitter jag själv när jag lika gärna va på torpet. Därför vill jag inte planera om jag skall hem i morgon eller inte.
Nu orkar jag inte skriva mer. Skall ta sista ciggen för i kväll. Sen är det sova. Natti Natti
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0