Måndag.

Hej Raffe.
I dag är jag hur seg som helst. Fast än jag jobbar 16-22 i dag så gick jag upp halv sju i morse och gjorde Bella sällskap. Sen när hon hade gått så gick jag och la mig i sängen och skrev dagboksbloggen. För jag kunde inte somna om.
Jag väntar ett paket på posten som jag trodde skulle komma i dag. Men eftersom det är helg så kanske det dröjer till i morgon innan jag får det.

I morgon skall jag försöka börja mitt nya liv. Mitt nya liv att se framåt och lämna allt gammalt bakom mig.
Jag skall inte stå kvar på ett ställe och må dåligt.

Nu skall jag ta en kaffe till och en cigg och skriva mer i dagboksbloggen om hur jag tänker just nu. För det skall inte stå här. Sen skall jag göra i ordning mig för jobbet.
Hörs sen eller i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0