Måndag.

Hej Raffe. I kväll har jag ont i huvudet. Och jag har fått en propp i ringfingret. Det känns som jag har något runt stort i ringfingersleden och det spänner och gör ont. Hoppas det inte är farligt.

När jag kom hem från jobbet så åt vi lite. Det blev lite grilat och efter Maten så åkte jag ner till sjön och förtöjde båten ordentligt och satt på fendrar som jag köpte i går. Nu har jag en båt så jag kan ta mig till och från landet. Det känns otroligt skönt.
Det finns saker jag går och retar upp mig på och retat mig på det väldigt länge. Vad det är går jag inte in på är. Skriver det i den privata dagboken. Jag blir verkligen putt. Men alla säger att man skall inte gå reta sig på det som hänt. Utan att man skall se framåt.

Nu skall jag gå och ha det skönt i duschen. Sen skall jag spela lite wf framför tvn. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0