Lördag kväll.

Hej Raffe. E mätt som en gris. Vi har ätit gott och kollat på film. Vi dammade av den jag nämde tidigare och så kollade vi på sällskapsresan "Den ofrivillige golfaren"
Till middag blev det som jag skrev. Entricote med hasselbackspotatis och gräddsås och grönsaker. Så hade vi lite räkor till. Fy fabian vad det var gott.
Entricote med hasselbackspotatis, gräddsås och broccolli och räkor.
Efter maten såg vi färdigt på filmen och sen tog jag hand om disken.
Lite senare sen så var det dags för efterrätt. Det blev jordgubbar med vispgrädde.
Jordgubbar med vispgrädde.

Att ta det lungt en sån här lördag kväll är oslagbart tror jag. Det är Så mysigt.
Fick ett sms som handlade om sovplats i natt, typ om att låna soffan i natt. Och det gick för sig. Så innan jag satt mig här vid datorn så hämtades nyckel. Så i natt har jag en nattgäst.

I går kväll skickade jag en liten hälsning till Malin via lugna favoriter. Dom hade något kärlekstema på kanalen.
Vet inte om hon brukar lyssna på den kanalen. Jag antar att hon inte gör det eftersom hon inte har sagt något. Men jag gjorde en chansning :-).
I morgon skall Bella och jag åka till port 73. Vi skall handla examenskläder och skor. Det är skolavslutning nu snart. Tiden går för fort. Jag hinner inte med.

Fy vilken magknip jag har. Skall nog gå ta en samarin. Sen kolla färdigt på Iskallt uppdrag (Bond) som går på tv.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0