Lill lördag.

Hej Raffe.
jag har tänkt fram och tillbaka angående bloggen. Det är skitjobbigt att skriva lösen varje gång man skall in på sin sida osv. Den klantiga kommentaren jag fick i min e-post ignorerar jag. Jag antar att man får lov att ta lite skit ibland. E man så att man retar sig på min blogg så behöver man ju inte gå in å läsa den. Det har jag kommit fram till.
 
Idag har det varit ganska mycket på eftermiddagen på jobbet. Så hoppas kvälls skiftet jobbar undan det till i morgon. Annars har det gått rätt så bra idag.
När jag kom hem var jag ganska trött så jag la mig på sängen och slappade en timme. Sen när bellan kom hem så bestämde vi oss att mysatill den här lill lördagen genom att äta ute. Efter lite protester mot kina mat så åkte vi till Laguna och handlade. Vi skulle ha ätit där men kom på den briljanta idén att mysa hemma. Så vi tog vår mat och gick hem och åt. Vi bänkade oss i stora dubbelsängen och åt och tittade på Lejonkungen 2 och 3. Det var jättemysigt.
 
Nu har jag kommit från en varm och skön dusch. Min kropp behövde det väl kände jag. Nu skall jag ligga och sappa en stund framför tvn. Sen är det läggdags. Imorgon är det verkligen städa som gäller innan vi åker ut på torpet på fredag. Jag hade andra planer, men väljer torpet. För jag känner att jag får ut mer av det.
Hörs sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0