Äntligen fredag.

Hej Raffe.
Äntligen fredag. Och jag slutade normal tid i dag på jobbet. I dag har det kännts lite stressigt. Men sen lider jag av ångestkännslor också. Så det blir extra tufft om dagarna på jobbet.
Skulle ha gåt på firmafest i dag. Men det blir inte av. Jag har Bellan den här veckan och jag har ingen barnvakt. Jag vill inte lämna bella själv medan jag åker å äter på jobbet. Jag köpte hem lite gott till middag här hemma istället. Det blir kyckling med gräddsås och pommes och kokt broccolli till.
Det skall bli väldans gott.

Sen i kväll när maten har sjunkit så skall vi äta lite räkor och lite godis och kolla på film. Så det blir lite mysfredag.
I morgon tänkte jag att vi skall äta tacos. Det känns som det var länge sen. Det är gott också :)

Innan jag åkte hem så var jag till guldsmedsaffären och sålde guld ringarna som jag köpte in för ett tag sen. Nu behöver jag dem inte, men pengarna behövdes nu. Så nu klarar jag mig till löning.

När jag kom hem så började jag sortera upp tvätten. Det blir 3 maskiner. Eller 4 blir det. Jag skall byta sängkläder också. Det behövs verkligen ;).

Jag fick min tidrapport på jobbet i dag. Det var inte lika mycket övertid som förra månaden. Den här månaden hade jag bara 38 timmar övertid. Men det kommer bli en fet lön ändå. Och sen kommer skattepengarna den här månaden. Men så skall jag betala syrran och hennes kille lite pengar och resten skall gå till båt. Så med lite tur så har jag båt på min semestervecka :).

- Shit vad hungrig jag är. Det är så det knorrar i magen.

Nu orkar jag inte skriva något mer. Skriver mer sen. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hoppas du fick ut vad du gav för guldet.

Skall vi ses i helgen och fiska om det är bra väder?

Kram Stina

2012-06-01 @ 16:50:29
Postat av: Magnus

Nja. men fick pengar tillbaka i allafall.

Ja, kanske. Om inte jag skall ut på landet i morgon. Häng på dit vettja. Det skulle va kul. Ring mig sen när du får tid. kram

2012-06-01 @ 20:25:36
URL: http://www.haningesajt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0