Torsdag.

Hej Raffe. Efter dagens möte på Prima känns det bra.
Vad som sas på utvärdering där skriver jag inte här. Utan skriver det i min privata dagboksblogg.

Usch. I morgon är det fredagen den 13:e.
Men samtidigt längtar jag dit. Det är lön och jag fick bra lön. Och i morgon åker vi ut till landet och är där till på söndag.
I morgon tänkte jag köpa med mig kräftor och lite andra skaldjur, ost och kex, druvor, paprika och en flaska vin och läsk till Bellan.
Det skall bli så mysigt. Skulle va trevligt med ett kvinnligt sällskap så jag skall fråga en vän om hon vill följa med och äta & dricka lite gott och ha kul i helgen med oss.
Jag saknar att ha en kvinna vid min sida att kunna dela Allt med.
Nu när jag inte har någon flickvän längre så skall jag testa att sätta ut en kontakt annons. Man vet ju inte om det finns någon intressant tjej där ute. Dom lärda säger ju att det finns en tjej till alla killar.
Jag kommer ihåg att mamma sa till mig när det tog slut mellan mig och en kärlek för länge sen. "Mister man en så finns det tusen åter". Hon hade också det där ordspråket "Gråt aldrig över spilld mjölk".

Snart skall jag gå till garaget. Tänkte försöka tvätta & vaxa och städa bilen. Det känns behövligt.
Skriver mer sen. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0