Torsdag Natten

Hej Raffe.Klockan börjar närma sig läggdags. Men känner att jag vill skriva av mig lite.
Det känns så konstigt i kroppen på mig. Det känns som en del fattas innuti mig. En del av mitt hjärta blöder känns det som. Jag känner ångest och saknad.
Undra hur länge det skall kännas så. Kanske man skall gå prata med någon som kan hjälpa mig så jag inte mår så piss som jag gör.
Jag vill inte gnälla inför andra att jag mår dåligt. Så fort någon frågar mig hur jag mår så säger jag bara "Det är kanon" eller "Det är bara eller ganska bra" Inte att jag mår så dåligt som jag gör.
Känns som jag inte vill belasta mina vänner med mina problem. Dom har säkert problem ändå.
 
Annars har kvällen har varit ganska slö. Har suttit och spela Sim City hela kvällen bortsätt från lite mys vid tvn med min prinsessa.
Till middag blev det ris blandat med grönsaker och stekt fläsk karré.
Det var så gott med kött när man inte ätit en köttbit på ett tag.
 
I morgon skall vi ut på landet. Jag skall packa lite snabbt i morgon när vi kommer från det sista mötet hos Prima.
Sen drar vi med en gång. Tänkte att vi skulle grilla i morrn och äta skaldjuren på lördag.
Men vad vi skall grilla har jag ingen aning om.
Det blir nog till att klippa gräset i morrn med när vi kommer ut. För gräset lär väl vara högt som fan pga regnet och värmen.
Nu skall jag skriva i den andra bloggen lite innan jag skall försöka sova.
Hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0