Torsdag kväll.

Hej Raffe.
Ligger i sängen och slappar och tänker på hur kul jag haft ikväll.
Efter Bella gått till sin mamma så åkte jag till Biltema och Lidl. Sen åkte jag hem å packade det sista inför landet. När jag kom ut till landet så fikade vi och senare på eftermiddagen bjöd jag på lite middag. Det var inget märkvärdigt, men gott var det eftersom man var hungrig. Det blev makaroner och falukorv.
Sen fixade vi undan disken lite snabbt och så åkte vi runt på olika ställen å fiska. Asså vilka fina abborrar vi fick. I morgon medan Laijla och Christer åker in till Nynäshamn skall jag röka dom här abborrarna. Så skall vi ha abborre middag i morgon. Det skall bli sjukt gott.

Sen skall jag få besök i morrn på förmiddagen. Det blir kul. Och då behöver jag inte va själv så länge medan Lindèn är i Nynäshamn.

Nu skall jag spela lite spel. Skriver mer i morrn.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0