Torsdag.

Hej Raffe.
I dag har det varit en stressig dag på jobbet och hemma.
När jag kom hem från jobbet så var jag och handlade. Och efter det så fixade jag middag.
Jag hade grillad kyckling kvar sen i går när jag var ut på sjön och fiskade. Så till middag i dag blev det kycklingsallad. Det blev mycket kycklingsallad. Jag hade massor av gott i den.
Efter när maten var klar så var det bara att springa upp till affären igen. Jag hade glömt dressing. Självklart så blev det lätt dressing :).
Och efter maten så blev det spela dator och spela lite till. Sen var jag tvungen å diska och så städade jag hela kvarten efter det. Fråga mig inte vart jag fick all energi ifrån :)
Nu har jag bara tvättkorgen kvar och den tänkte jag fixa i morrn. För på lördag jobbar jag och efter jobbet då så drar jag eller vi ut till landet.
Skall bli så skönt att komma ut. Det är lite så jag ångrar mig att jag skall jobba på lördag. Men det ger som sagt bra klirr i kassan. Det lär behövas.
Nu börjar det rulla angående lägenheten. I dag när jag var och handlade så kollade jag ut färg och tapeter. Jag skall börja så snart som möjligt att renovera lägenheten. För så fort den är renoverad så går den ut till försäljning. Å sen är jag skuldfri. Asså Det låter för bra för att va sant. Men det är sant.
 
Jag var till bolaget i dag och köpte lite vuxendricka. Tänkte ha med mig det ut på landet i helgen.
Jag har börjat läsa en bok också. Det går inte fort, men jag lär mig. Och jag har fixat en ny privat dagboksblogg där jag kan skriva av mig om sånt som inte skall stå här.
Vi har fått intyg i dag också från Prima Barn & Ungdoms psykiatri i dag. Och utredning fanns med där också.
Skall ta lite kopior på den och dela ut till berörda parter. Så får vi se hur det går.
Nu skall jag fixa lunchlåda till i morgon. Det blir kycklingsallad i den och så skall jag fixa frukostmackor och fixa kaffebryggaren. Det är så skönt att ha allt klart på morgonen. För då kan man koncentrera sig på att vakna på rätt sida.
Ha det!
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0