Tisdagen den 3:dje

Hej Raffe.
Andra dagen på semestern och den började väldans bra. Min underbara flickvän kom till mig i går eftermiddag. Vi åt gott, myste och kollade på film. Hon åkte hem till sig i dag, för hon skall plugga, och jag åkte ut på landet igen.
Det blev så mycket mat kvar igår så det blir rester sen igår till middag. Jag skall äta när jag skrivit färdigt. Sen är det fiske som gäller.
Eventuellt kommer Stina ut i morgon. Hon har skaffat båt och båtplats. Hon sa att hon ville testa nya metarstället där Laijla och jag fick dom där stora abborrarna.

Just nu är jag själv. Asså, när jag kom ut så var jag genomsvettig. Jag hade ju glömt mina shorts här ute när jag var här sist.
Så när jag kom ut så slet jag av mig alla kläder haha. Jag känner mig som en nakenfis :).
Det bästa med landet är att man kan gå naken här. I allafall när inte Lindén är här. För här är det väldigt glest mellan grannarna. Så det är ingen som ser en. Jag tror det bor en liten nudist i mig. För jag gillar att va naken i såna här situationer.

Det skall bli kul å fiska sen. Men först skall jag äta. Skriver jag inte mer ikväll så skriver jag kanske i morrn. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0