Tisdag

Hej Raffe.
I dag mår jag jättebra. Och i dag var det andra dagen på Prima. Det gick jättebra. Bella är Så duktig.
I morse blev jag väckt med frukost på sängen. Det är uppskattat. Jag har inte fått det så mycket jämtemot vad jag har givit det. Så jag blir jätteglad när jag får det. Så min dag började helt perfekt.
Vi skulle ha åkt ut på landet i dag. Men känner mig lite mör. Så i dag tar vi en slappardag hemma. Och till kvällen får vi främmande.
Jag pratade med akutmottagningen i dag om Bellas smärta i svanskotan. Hon sa att det kommer att va smärta ett tag och att jag skulle ge Bella voltaren och alvedon var åttonde timme.
Nu orkar jag inte skriva något mer. Skriver antagligen mer sen. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0