Tisdag kväll.

Hej Raffe. Vi har kollat på allsång i kväll. Loreen ägde skansen publiken. 22000 var på skansen i kväll. Snacka om intäckter på inträde. Strax över tre miljoner.
 
Till middag i dag blev det köttgryta med ris och ugnsrostad blommkål och lite vitkålsallad.
Det var jättegott. Det var jättelänge sen som vi åt det.
Efter maten blev jag skittrött så jag la mig på sängen och sov en halvtimme.
Sen var det dags att ta reda på disken innan främmande kom.
Sjukt jättemysigt i kväll. När vi satt och kollade på allsången så berättade jag att Bellan och jag var in för nått år sen på allsång. Det var när Eric Saade framförde Manboy. Då var det också så där sjukt mycket folk.
Vi skall gå på allsången om ett par veckor har vi bestämt.
Tristan njöt också av allsången :). Han låg vid mig programmet igenom nästan.
 
I morgon är det Prima igen. Jag tycker Bella är så duktig som orkar med allt. Snart är det färdigt där och då får vi reda på resultatet. Det skall bli skönt sen när vi har resultatet i handen.
Efter Prima i morgon skall vi till landet. Vi skall åka och bada och fiska. Middag blir det där ute. För mat har vi där så vi slipper plocka med oss.
Nu skall jag ta en skön dusch. Sen är det mys i soffan som gäller till en bra film.
Jag tror det blir en Wallander film.
Får se om jag skriver mer sen. Annars skriver jag i morrn. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0