Tisdag kväll.

Hej Raffe.
Till middag i dag blev det hemmgjorda hamburgare. Det var ganska gott.
Efter middagen åkte jag ner till båten och öste den. Det hade inte kommit så mycket regn nere vid båtplatsen. Men jag fick den öst ändå. Jag hade maskburken och medreven med mig. Asså det var aldeles spegelblankt på vattnet. Det var så vackert. Lasse och hans tjej kom ner. Lasse fiskade och sen begavs sig han hem, och hans tjej gick och badade. Det var så varmt där nere. Dom hade en jättefin vovve. Gud vad jag saknade Molly när jag såg den. Hon hade samma ögon och samma lynne som Smollan. Så när jag kollade in i den vovvens ögon så såg jag en Molly.
Jag åkte hem så där strax efter åtta. Skulle handla lite frukost och så.
När jag kom hem där ifrån så tog jag en lång och skön dusch. Det var inte fel det.
Nu tänkte jag kolla runt lite på nätet och se "Om jag hittar någon intressant person". Precis så tänkte jag när jag stötte på Malin på chatten. Det glömmer jag aldrig.
I morgon skall jag till Akka också. Det är dags att införskaffa sig på lite Champix och mer atarax. På senaste tiden har det gått åt atarax. Men det är väl inte så konstigt.
Jag har satt ett datum jag skall fimpa nu. Den 1 augusti. Efter det är det slutrökt. Det är ett steg i mitt nya liv som jag håller på att skapa.
Jag vet en som skall sluta röka inom kort. Det tror jag vad jag vill om. Den människan har ingen karaktär för fem öre. Håller max två veckor. Inte mer. Hon har inte den viljan att sluta. Lika så med hennes träning och bantning *småskrattar*
Okej. Jag har väl inte heller så stor karaktär. Men jag skall inte sluta. Jag skall göra uppehåll. till nästa vår. För snart är det höst och då blir det kallt ute. Känner jag inget röksug i vår så fortsätter jag då att vara rökfri.
Men den 1:a augusti fimpar jag.
Nu orkar jag inte skriva något mer. Hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0