Tisdag.

Hej Raffe. I morse gick Bella och jag upp klockan nio efter vi satt klockan på ringning.
Vi skulle åka ut till landet och fiska och sova över där och bara mysa. När vi kom ut så tog vi en fika och bara slappade. När det var middagstid så hjälptes vi åt med middagen. Det blev korngrynspytt med kokt färskpotatis och grönsaker. Så jävla gott det var.
Efter maten diskade vi och sen var det fiske som gälde. Det var så fantastiskt skönt. Nästan inga vindar och varmt och skönt. Vi fick bra med abborre. Men sparade fem fina matabborrar. Så i morgon blir det abborre till mat och kokt potatis.
När vi fiskat klart så fikade vi och åt jordgubbar, hallon och smultron. Och till det hade vi grädde till. GOTT.

I morgon har dom lovat vackert väder. Så i morgon blir det att ligga och sola och bada. Funderar på att ta med fika till badstranden och ta en heldag där.

Sen i morgon kväll så åker jag hem med Bellan. För på torsdag morgon åker hon upp till sin mormor i några dagar. Och på söndag åker dom till Leksand sommarland och är där en vecka.

Nu skall jag spela lite spel. Sen knyta mig. Hörs i morgon alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0