Söndag.

Hej Raffe.
Idag känns inte den här dagen som alla andra. Varför inte den gör det skriver jag i min privata dagboksblogg :(.
Mina planer att åka ut på sjön i dag ändrades. Just på grund av att den här dagen känns jobbig. Och sen för att det inte är skönt i vädret. Så i dag har jag pysslat i garaget. Så nu är det städat där. Jag har tagit hand om tvättkorgen. Så nu är är den tom.
Till middag i dag tänkte jag äta lite köttbullar och mos eller om det blir pasta till. Det beror på vad jag är sugen på sen.
I kväll skall jag ut i motionsspåret en runda. Annars skall jag inte göra något speciellt. Förutom att vänta på att Malin skall hämta sina sista grejer hos mig. Känns bara jobbigt att dom är här just nu. Så ju fortare hon hämtar dom ju fortare kommer det att kännas bättre. Om hon nu vill ha grejerna som hon har kvar här.
 
Jag har inte kollat tv tidningen om det är något bra på tv i kväll. Är det inte det så får det bli en film.
Nu orkar jag inte skriva mer här. Hörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0