Söndag natt.

Hej Raffe.
Vilken kul dag det här har varit.
Annica och Peter kom hit i förmiddags och åkte hem på kvällskvisten runt nio.
Vi har pratat, fikat, gått i skogen och plockat svamp, grillat och umgåtts.
Fy vad kul det var att plocka svamp i dag. Vi hittade Så mycket kantareller. Och det hade vi till middag.
Vi hade både stuvde och smörstekta kantareller. Det var så gott till allt grillat vi åt.

I morgon skall jag åka hem. Det är "barnbytardag". Asså min prinsessa kommer till mig från sin mamma.
Jag längtar efter henne Så mycket.
När jag kommer hem i morrn skall jag kolla om jag fått svar på min annons. Känns lite nervöst om någon nappat på annonsen. Man kan ju hoppas att någon har gjort det.
Vi får se om jag får mitt paket på posten i morgon från LB. Har sett fram mot det länge.
Nu skall jag borsta tänderna och sova. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0