Söndag.

Hej Raffe.
Efter en lång sovmorgon och en god frukost så får jag säga att jag mår prima.
Igår hade Malin namnsdag. Tänkte å ville skicka en grattishälsning, men gjorde inte det. Hon kanske skulle ha tagit illa upp. Jag tänker Ofta på henne.
Idag får vi främmande här ute. Vi skall grilla och umgås. Det skall bli trevligt å kul.
Sen tänkte jag att jag skall ta tag i vassen nere i viken. Tänkte ta en lie och slå bakom båtarna och ta en kratta och samla ihop vassen så det ser fint ut. Det är jättefin sandbotten bakom båtarna där, så får jag röja där så blir det bra.

I dag är det tredje dagen med champix. Och ciggaretterna smakar mer illa för varje bloss. Jag känner mig så taggad att fimpa den 1:a augusti.
Nackdelarna med champix är väl biverkningarna. Men dom smällarna får jag ta nu. Och fixar jag att sluta röka så är biverkningarna inte något alls jämnfört med rökningen.
Nu skall jag diska undan och städa lite innan jag fortsätter med vassen. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0