Söndag.

Hej Raffe.
Söndag i dag. Och i dag har jag Nästan helgat vilodagen till fullo.
Jag tog en lång sovmorgon och vaknade vid elva. Sen har jag suttit vid datorn nästan hela dagen. Jag har varit å handlat lite och innan middagen så var jag ut i elljusspåret och avverkade 3,5 kilometer.
Sen blidde det lite god söndagsmat. Det blev stekt entricotte med en klick vitlökssmör och till det hade jag pommes.
I morgon är det jobb som gäller. Det känns lite ångestfyllt att börja jobba igen.
Men jag har ju en vecka semester kvar som jag har prickat in vid jul. Men jag är nästan säker på att jag inte kommer att få ta den då. Så jag sitter och funderar på om jag skall beställa en resa och resa bort någonstans i höst.
Jag har frågat en kompis om hon vill hänga på. Och det var inte omöjligt sa hon. Vi skulle bestämma mer sen.
 
Asså fatta vad jag kommer att tjäna in pengar från och med den 1:a. Det är inte klokt. Men det blir bra. För runt den 15:de skall vi åka till Åland. Det skall bli skitkul. Det blir med Vikinig Line som går inne från stan.
Det var skitlänge sen jag var till Åland. Dom minnena man har ifrån Åland är fina. Den här resan kommer att bli lika kul den. Den lönen som kommer kommer att bli fett bra så jag skall verkligen unna mig på den resan.
 
Nu orkar jag inte skriva mer. Nu skall jag ta hand om köket och sen blir det en skön och lung dusch.
Ha det bra alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0