Saknad

Hej Raffe.
I kväll känner jag en så otrolig saknad av min Molly.
Jag kan inte låta bli att fälla en tår. Nu när jag håller på att sluta röka är jag också mycket känsligare.
Men i allafall så saknar jag henne så otroligt mycket.
Jag kollade på ett par filmklipp jag hade gjort för en tid sedan. Klicka här för att se det. Här är ett annat där även Atlas är med som jag saknar som sjutton. Klicka här för att se det.
 
Det är så jobbigt i bland. Allt man går igenom. Det här med Atlas bortgång, Mollys bortgång, Bellas diagnos, det Malin och jag hade som vi inte har nu längre, tankarna om mamma, sluta röka köret. Jag har säkert glömt någonting. Men det är fan inte undra på att man kan känna sig nere ibland.
Tänk om det kunde komma någon som kan pigga upp en någon dag. Något som får en att se ljust på saker och ting istället. Men var dag kämpar jag för att inte må sämmre än vad jag gör.
 
Du som läser det här tycker säkert att jag är en gnällspik och kanske tycker det låter patetiskt.
Men så känner inte jag. Ville bara säga det.
Nu har jag skrivit yttligare en gång och det känns bra.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0