Oväntat besök.

Hej Raffe.
I kväll fick jag oväntat besök av Thomas.
Vi tog en fika och fortsatte prata om det vi tidigare hade pratat om i dag. Han hade även printat ut en del konversationer mellan två pissråttor som har ägt rum för en tid sen. Asså. När jag läste det blev jag mest förbannad. Att en människa kan va så otroligt sjuk i huvudet. Att gå bakom någons rygg på det sättet är nästan obegripligt om man inte ser det med egna ögon som jag har gjort ikväll. Och det mest sjukaste är att det handlar inte bara om en gång utan flertalet gånger. Att man kan ha varit så blind.
Måste faktiskt erkänna att det är skönt att inte ha någon kontakt med den pissråttan längre.

Medan vi pratade och fikade så kollade vi på en sjukt bra film på femman. Thomas dröp av efter filmen och jag gjorde i ordning mig.
Nu ligger jag och väntar på att mina Atarax skall göra verkan. För i kväll var jag tvungen och ta ett gäng.
Nu släcker jag.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0