Onsdag.

Hej Raffe.
Onsdag i dag och sista mötet för Bella med psykologen. I morgon skall jag och Jenny dit och få reda på allt. Det skall bli intressant. När vi var klara på Prima i dag i dag så gick vi och shopade Bellan och jag. Bellan fick ett par skor (igen). Men den här gången blev det ett par bra skor som hon kommer att ha svårt att slita ut. Sen gick vi in på lite andra klädesaffärer. Och till slut så avslutade vi med lunch på mcdonalds.
När vi kom hem så hade inte Bellan någon lust att åka ut på sjön så hon gick till sina kompisar och jag gick till garaget å pysslade lite. En rätt lungn och skön dag.
Till middag i dag blir det lite rester med lite uppstekta köttbullar.
Sen vet inte jag om jag kommer få besök i kväll. Annars blir det bara att ligga på soffan och jäsa :).
Hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0