Onsdag kväll.

Hej Raffe. En skön kväll i spåret och i skogen. Motionerade och plockade svamp och tänkte samtidigt. Jag är pinsvettig nu.
Tänkte på mitt sms jag skickade till Malin i söndags och allt som varit. Alla fina stunder och lite allt möjligt faktiskt. Men jag skriver mer i den privata dagboken istället. Det är bättre det.
 
När jag var ute i skogen så såg jag en jättestor myrstack. Den kändes gigantisk. Vilket jobb dom har lagt ner på den. Undra hur många myror det finns i en sån här myrstack.
 
Bella skall va hemma om en stund. Och en vän kommer över till mig på en kaffe om en stund. Så jag skall sätta fart och diska undan nu och sen ta en skön dusch och raka mig så man är fräsch.
Jag skriver med i morgon. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0