Onsdag kväll.

Hej Raffe.
Jag kom hem från sjön strax efter 22. Fy fabian vad underbart det var. Å vilken solnedgång. Den var magisk. Jag blev alldeles kväsvag. Säga vad dom vill om saker som är vackert. Men en solnedgång är det inget som slår.
Jag köpte med mig lite grillat och lite sallad från salladsbaren på Hemköp. Det var gott. Orkade dock inte äta upp allt. Så det blir grillad kyckling till lunch i morrn.
Jag fick ett kraftigt hugg på kast och såå fick jag några små abborrar på mete. Men dom fick gå tillbaka på uppväxt.
Jag har tagit två atarax för en stund sen. Så jag kommer somna som en klubbad oxe när jag slänger mig i bingen.
 
I morgon eftermiddag blir det ingen sjön. Jag måste städa här hemma och tvätta lite. Sen är det tv eller dator för resten av kvällen.
Nu skall jag fixa till i morgon bitti. Natti natti alla läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0