Onsdag kväll.

Hej Raffe. Vilken underbar dag. Varm och skönt. Men jag upplevde inte den här dagen som den varmaste i år.
På eftermiddagen blev det mulet och trodde nästan det skulle bli regn. Men det har varit underbart i dag.
I dag rodde vi runt halva frinsholmen. Laijla rodde och jag fiskade. Efter det så började vi med att fixa i ordning en ny badplats. Den är på ett helt perfekt ställe. Långgrund och sandbotten. Det blir kanon när det blir klart.
 
Efter när vi var klara med det så åkte jag och Bellan hem. Jag var tvungen att ta tag i klädkorgen så Bella har rena kläder när hon skall upp till sin mormor.
Så fort hon åkt här ifrån så drar jag ut på landet igen. Det skall bli skönt. Eventuellt får jag sällis med mig ut som skall stanna över natten.
 
Till middag i dag blev det stekt fläskkarré och pommes. Jag gjorde eget kryddsmör till köttet och så gjorde jag en liten lätt gräddsås. Asså, det var så gott. I kväll blir det att packa Bellas väska och min som jag skall ha med mig på landet. Sen blir det inget speciellt förutom att jag skall in i duschen å ha det skönt. Men det blir nog nanna tidigt i kväll. För Nu känner jag mig trött. Hoppas jag är trött sen också.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0