Onsdag eftermiddag.

Hej Raffe.
I dag känner jag mig glad. Jag hämtade ut mina Champix i dag. Hade tur som fick en läkartid så jag fick dom utskrivna i dag. För hade jag fått dom utskrivna i morgon så hade jag fått betala fullt pris eftersom högkostnads skyddet gåt ut i dag. Passade även på att hämta ut mer alargimedicin och så fick jag en förpakning atarax utskrivet. Så hela prislappen blev 14 kr istället för två 2000 kronor. Känns som jag har turen med mig.
Jag fick mina dyra tabletter också i starkare dos. Nu ligger dom på 100 mg istället för 50 mg :-).
Så nu gäller det bara att ha någon som vill va med och exprementera lite *skrattar*.
Men nu i allafall skall börja ta dom här champix om någon dag så blir det rökstopp den 1:a augusti. Jag känner mig så taggad.
 
Det är vackert väder i dag. Funderar på att åka till sjön i dag också å slänga i metreven och inandas lite sjöluft. Man mår bra i kropp och själ av det. Funderar på att köpa med mig något att äta på sjön med. Men vad det vet jag inte än.
Det var en anorlunda dag på jobbet i dag. Jag fick plocka för första gången sen "Go live". Måste säga att det gick bättre än förväntat. Får se hur länge jag får plocka nu innan jag åker på inläggningen igen.
Nu skall jag sätta fart så jag kommer iväg. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0