Måndag eftermiddag.

Hej Raffe.
Kom hem från landet för någon timme sen. Fy satan vad det blåste. Det är så jag var lite skraj där ute.
Det finns saker i mitt liv jag går och retar mig på. Å jag vette fan hur jag skall gå till väga för att inte reta mig på dem. Det är så det har bitit sig fast inne i skallen på mig så att det har blivit djupa ärr.
Alla saker man man har gjort och köpt under åren till absolut ingen nytta i dagens läge. Kunde lika gärna kastat pengarna i sjön eller torkat mig med dom efter ett toalettbesök. Men en sak är säker. Det djupa ärret som jag snackade om har man ju tagit lärdom av.
Tänk om man kunde se i framtiden. Då hade man nog inte gett sig in på det här som man har varit med om. Då kunde allt lika gärna varit ogjort. Och då hade man nog haft lite mer gniste för sitt liv. Mitt liv hade definitivt sett helt anorlunda ut. Men nu är jag där jag är och jag får göra det bästa av det.
 
I morse morse var vi upp i skogen igen och plockade svamp. Det är helt sjukt mycket svamp i skogen nu. Det är skitkul å plocka. På två dagar har vi plockat två stora korgar med kantareller och då har vi bara gått på ena halvan på Frinsholmen.
 
Till middag i dag blir det ugnstekt kyckling och pommes med gräddsås och grönsaker.
Det skall bli smarrigt. Och till middagen blir det någon Wallander film.
 
 
I helgen när jag var ute på torpet så chattade jag med en tjej på WF. Vi addade varandra på KIK.
En tjej som är jättesöt och jättretrevlig. Vi har pratat som sjutton och fastnat för varandra. Men är det inte typiskt att när man har chattat och börjat gilla en människa så visar sig att människan bor hur långt bort som helst. Asså det är typiskt. Vi får väl se hur det blir med den saken. Jag vill inte ha något distansförhållande. Jag är jävligt less på det. Det har bevistats tillräckligt för mig att det inte fungerar. Kanske en kortare period. Men aldrig i längden.
Ett förhållande för mig skall man va varandra nära och ge varandra kärlek, dela gläde och sorg med varandra. Ja massor av tuttinuttit. Men ett distansförhållande. Det är inget för mig. Då kan jag lika gärna vara utan.
Jag skall fan bli kräsen när det gäller fruntimmer. Det finns alltid den rätta och jag är så skittrött på att få ont varje gång det skiter sig. Så nu skall jag förska ha tålamod.
 
Nu skall jag gå och fixa med maten. Skriver nog mer sen. Annars skriver jag någon annan gång.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0