Måndag.

Hej Raffe.
I dag var första dagen efter semestern. Jag känner det enda upp i knät. Känns som om jag skulle ha vatten i knät eller nått.
Det var skitjobbigt att gå upp så tidigt i morse nu när man har vant sig med sovmorgon.
Men när jag väl kom till jobbet så kändes det ok.
När jag kom hem från jobbet så lagade jag lite middag. Det blev pasta och falukorv. Efter maten så åkte jag ner och öste båten efter gårdagens regn. Sen vidare till din mat och handla lite. Och nu sitter jag här. Så speciellt mycket har jag inte gjort i dag. Eller jo det har jag kanske, men jag orkar inte skriva mer. Känner mig fortfarande sur för i går, efter vad jag vfick reda på.
Nu skall jag göra lite annat än att skriva bligg.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0