Lördag.

Hej Raffe. Det blev rätt sent i natt. Innan jag slockna så skrev jag min privata dagboksblogg. Säger en sak. Det är så skönt att ha en sån. Skrev rätt mycket där igår kväll om hur glad jag var igår osv. Sen läste jag historik från den, och förstår nu varför jag har varit så nere.
Men i allafall, efter en skön sovmorgon så åt vi en god frukost och vi njöt till fullo. Efter frukosten så började jag med att klippa gräset. Det doftar så gott om nyklippt gräs. När det var färdig klippt så blev det så fint. Så nu är det fint till Laijla och Christer kommer ut.
Vi skall gå bort till badstranden strax. Badkläderna packades tillsammans med lite fika medan jag klippte gräset.
För mig är det behövligt å bada, för jag är genomsvettig :-P.
Skriver mer sen. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0