Lördag eftermiddag.

Hej Raffe.
Vilken underbar dag. Sist jag skrev skulle vi gå och bada. Jag badade för andra gången i år. När man väl kommit i vattnet måste jag erkänna att det är rätt skönt. Det bästa med landet är att man kan bada naken om man vill. Vi hade badkläder med oss. Men vi använde dom inte. Det är skönast att bada naken.
På vägen till badstranden så kollade vi efter lite kantareller. Vi hittade en hel del som vi smörstekte som vi sedan hade på kexen när vi åt kräftorna.
Så på bordet hade vi fem olika sorters ostar, kräftor, kex, paprika, vindruvor och smörstekta kantareller.
Och så hade vi öl, och läsk till. Asså, det var Så gott. Den här dagen och eftermiddagen känns magisk. Om en stund skall vi gå och fiska och testa fiskelyckan. Men jag tror inte vi kommer få något. Dom väntar regn fiskarna.
Men kul blir det om vi får någon fisk. Då har jag tur i allt i dag :)).
Nu skall jag skriva lite i dagboksbloggen om vad som hände när Bella låg kvar i badet medan berget en bit bort lockade :)
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0